MAIN-HEADER
Navigacija
Prisijungę Vartotojai
Prisijungę Svečiai: 20

Prisijungę Nariai: 0

Iš Viso Narių: 14,768
Naujausias Narys: Edse
Peržiūrėti temą
Kas naršo čia? 1 svečiai
Puslapiai:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
 Spausdinti temą
Ka jus dabar zaidziate?
PauliusKn
parašyta 18-06-2019 22:48
Naujokas


Pranešimai: 1
Įstojo: 18.06.19

Subnautica
 
Siųsti privačią žinutę
TALIBANAS
parašyta 19-06-2019 17:49
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 2416
Įstojo: 04.09.13

7 days 2 die su extreamu...
battlefield v..
 
Siųsti privačią žinutę
VHilts1944
parašyta 21-06-2019 22:32
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 1017
Įstojo: 15.04.12

Kdosda Hegen parašė:
Kaip tik sakyčiau SH4 walk in the park lyginant su Alan Wake. Alan Wake turėjo labai gerą atmosferą, storyline ir labai intensyvų combat, tuo tarpu SH4 labai lėtas, pratemptas ir blandus game buvo, dėl besikartojančio level design kuris ir taip beveik visą laik vien pilki koridoriai, pati silpniausia SH dalis mano nuomonę, net Mobile games žymiai geresni buvo.

Labiau i pieva turbut negalejai nusiganyt. Aiskiai nesupratai ketvirto zaidimo, kaip ir dauguma zaideju. Tas zaidimas visgi nera skirtas bet kam, tai yra labiau potyris negu zaidimas for fun. Psichologinio siaubo perteikimas pacia gryniausia forma. Rekomenduociau NitroRad apzvalga paziuret, uzuot smeiziant viena geriausiu visu laiku siaubo geimu.
 
http://www.youtube.com/user/VirgilHilts1944 Siųsti privačią žinutę
ZALTYS
parašyta 22-06-2019 01:30
Vartotojo avataras

Skillas


Pranešimai: 56
Įstojo: 11.07.17

Neseniai baigiau COD Black ops, tai dabar reikia žaisti jo 2 dalį black ops 2
 
Siųsti privačią žinutę
Kdosda Hegen
parašyta 22-06-2019 10:28
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 448
Įstojo: 18.03.13

VHilts1944 parašė:
Labiau i pieva turbut negalejai nusiganyt. Aiskiai nesupratai ketvirto zaidimo, kaip ir dauguma zaideju. Tas zaidimas visgi nera skirtas bet kam, tai yra labiau potyris negu zaidimas for fun. Psichologinio siaubo perteikimas pacia gryniausia forma. Rekomenduociau NitroRad apzvalga paziuret, uzuot smeiziant viena geriausiu visu laiku siaubo geimu.


Aiskiai nesupratai ketvirto zaidimo, kaip ir dauguma zaideju.

Sakyčiau gana įžūlu taip sakyt, kad nesupratau žaidimo, lyginant, kad vos kelis sakynius parašiau ir tai tik apie level design.

Tas zaidimas visgi nera skirtas bet kam, tai yra labiau potyris negu zaidimas for fun.

Tu teisus, tai tikrai potyris, o ne žaidimas dėl smagumo. Šiaip tai ir yra priežastis kodėl "ištvėriau" visą game. Storyline buvo tikrai neblogas ir mane vertė judėti pirmyn, cutscenes buvo geriasiausias dalykas ką šis game pasiūlė, pilna visokių small smart details ir taip toliau, beto labai patiko pats "The Room", kuriame nemažai game praleidau, stebint pro visokias skyles galimą buvo sužinot ką veikia kaimynai, žiūrint pro langą kas mieste dedas ir taip toliau, tai man labai patiko. Kas nepatiko ir labai nepatiko tai beveik viskas kas buvo už tos skylės vonios kambarį. Nors hospital, forest, building ir apartment lygiai buvo geri. Subway ir water prison man buvo vieni prasčiausių ir most torturous lygių apskritai žaidimuose. Man šie lygiai labai sumenkiną žaidimą, vien dėl šių lygiu, kaip rašiau prieš tai, žaidimo level design ir pamenu kaip labai blandų, besikartojantį ir taip toliau. Beto buvo ir paildomų letdowns - tie vaiduokliai buvo siaubingi pain in the ass: camera irgi buvo ass, dėl jos dažnai einas tiesiu kambariu veikėjas apsisukdavo ir taip kelis kartus kol iš lėto sėkmingai pereidavau; inventory nepatiko, jo limitas buvo grynas pigus būdas žaidimui prailgint, daug laiko veltui išsvaisčiau vien tam, kad grįžčiau į būtą vieną daiktą pasidėt, kad kitas tilptų. Beto nekenčiau vienos puzzle, kurią iki šiol su neapykantą prisimenu - buvo per water prison level kažkokius vamzdžius sukiot reikėjo ir kakur kažkas atsidaryt turėjo, niekaip neperpratau kaip reikėjo tuos vamzdžius pasukt, beto jokio indikatoriaus, kad pavyko nebuvo, tad kaskart vamzdį pasukus turėjau kelias minutes kelio eit tikrint ar atsidarė. Tiesioginę prasmę kelias valandas užtrūkau, kol teisingai pasukau, pamenu buvau labai pyktas ir nepatenkintas game.

Psichologinio siaubo perteikimas pacia gryniausia forma.

Visiškai sutinku, bet man asmeniškai SH4 nėra vienas geriausių psichologinių games, kaip rašiau Alan Wake man šimtus kartų geresnis.

Rekomenduociau NitroRad apzvalga paziuret

Ačiū už pasiūlimą, video tikrai buvo įdomus, sužinojau dar daugiau naujių small cool details kurių anksčiau nepastebėjau. Beto jis pats pasakė kelis tuos pačius trukumus, kuriuos aš irgi pabrėžiau.

uzuot smeiziant viena geriausiu visu laiku siaubo geimu.

Kur čia šmeižimas buvo? Tai buvo mano nuomonė ir nieko neteisingo ar iškraipyto lyg ir neparašiau. Anyway to each their own. Smagu, kad tau taip patiko SH4, man pačiam tai nėra blogas žaidimas, toks grynas 5/10. Bet kaip rašiau man asmeniškai, tai pati silpniausia Silent Hill dalis ir Alan Wake taip pat žymiai geresnis.
 
youtube.com/channel/UCduYTaoF_RuHlKYjA7bq75g Siųsti privačią žinutę
Makaroni
parašyta 22-06-2019 10:46
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 1814
Įstojo: 19.04.13

AC4 Black Flag, Fallout New Vegas
 
steamcommunity.com/profiles/76561198025250004 Siųsti privačią žinutę
VHilts1944
parašyta 22-06-2019 21:05
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 1017
Įstojo: 15.04.12

Kdosda Hegen parašė:
Sakyčiau gana įžūlu taip sakyt, kad nesupratau žaidimo, lyginant, kad vos kelis sakynius parašiau ir tai tik apie level design.


Is ko ir sprendziu, kad nesupratai zaidimo. Butent todel kad lygiu dizainas zaidime yra puikus, tiek atmosferiskai, tiek strukturiskai. Jei zaidi galvodamas, viskas puikiai susideda i savo vietas. Per visa zaidima begioti pirmyn atgal reikia tik du kartus, neskaitant grizimu skylen, kurie pasirinktini. Del viso kito ka parasei, su vaiduokliais yra budai susidoroti, kad net Hard mode zaidziant tampa cakewalk jei zinai ka darai. O zinoti daug nereikia. Saint Medallion apgina nuo visos daromos zalos, o su 5 kardais galima juos galutinai paguldyti. Jei neturi medaliono, begi arba musi ir begi. Simple.

Visiškai sutinku, bet man asmeniškai SH4 nėra vienas geriausių psichologinių games, kaip rašiau Alan Wake man šimtus kartų geresnis.


Alan Wake dideliu trukumu taipogi turejo. Du kartus perejau, ir abiejais kartais jau 1/3 zaidimo perejus pradeda nusibosti priesu encounteriai. Visa laika naudoji tas pacias mechanikas ir nera jokios varijacijos. Pasvieti, pasaudai ir viskas. Ir tai galioja visiems priesams iki vieno. Labiausiai tik ir patiko scenarijus zaidimo, ne tiek siuzetas kiek writing pats ir referencai i zymius autorius. Muzika irgi nebloga, bet truksta jos labai zaidime veiksmo metu. Skaityk nera. Tad jis net nesilygina su SH4. O blogiausia, kad pats zaidimas manes niekada neisgasdino, kad ir psichologinio siaubo, bet jokios baimes apskritai nejauciau.

small cool details kurių anksčiau nepastebėjau.

Dar viena priezastis, kodel myliu SH4.

Kur čia šmeižimas buvo? Tai buvo mano nuomonė ir nieko neteisingo ar iškraipyto lyg ir neparašiau.

Is mano perspektyvos, tai smeizimas. Jis nenusipelno 5/10. Galbut geriau suprastum perzaides ji daugiau kartu, nes pats kuo daugiau ji zaidziau ir atkreipiau demesi i visas detales, tuo labiau supratau, koks cia genialus zaidimas. Ir butinai rekomenduoju PS2 versija.
Redagavo VHilts1944 22-06-2019 21:06
 
http://www.youtube.com/user/VirgilHilts1944 Siųsti privačią žinutę
wan
parašyta 22-06-2019 22:52
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 2165
Įstojo: 25.01.11

Kiekvienas turi savo nuomonę, holy *. Jūs abu esat teisūs, bet subjektyvios nuomonės grūdimas per prievartą nėra sveika.
----

Su draugais ow nueinam pasiadužyt ir kartais dar path of exile įsijungiu.
 
Siųsti privačią žinutę
VHilts1944
parašyta 23-06-2019 02:05
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 1017
Įstojo: 15.04.12

Čia tas ir pačiam aišku, bet yra objektyvūs trūkumai, dėl kurių vienas žaidimas nėra toks kokybiškas kaip kitas. Aišku, kvailiui gali patikt žaistis monotonijoj (čia tik pavyzdys), bet žvelgiant kritiškai, Alan Wake turi daugiau trūkumų. Sakau kaip žaidimų veteranas, ir žaidęs abu žaidimus ne vieną kartą, ypač SH4. Beje, subjektyvumas ir nuomonė yra vienas ir tas pats šiaip jau. :) Niekas čia nieko negrūda, leidžiu jam laikytis savo nuomonės, bet išsakiau savo dalį. Šiais laikais matai negalima paargumentuot be kieno nors įsiterpimo, ale "nesipeškit". :D
 
http://www.youtube.com/user/VirgilHilts1944 Siųsti privačią žinutę
Kdosda Hegen
parašyta 23-06-2019 11:55
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 448
Įstojo: 18.03.13

Is ko ir sprendziu, kad nesupratai zaidimo.

Ar tik man taip atrodo ar bet kuriam pasakiusiam, kad SH4 nepatiko tu pasakytum, kad šis nesuprato žaidimo. Man atrodo, kad beveik visi kuriems neptiko SH4 suprato kas per game, jiems tiesiog nepatiko toks game. Pats MANAU, kad supratau tiek storyline tiek žaidimo idėją, pats NitroRad, kurį pasiūlei pažiūrėt, žaidimą apibūdina panašiai, kaip aš. Tai skaitos, kad ir jis nesuprato žaidimo? Norėčiau išgiršt iš taves kaip konkrečiai reikia suprast tą žaidimą.

Butent todel kad lygiu dizainas zaidime yra puikus, tiek strukturiskai.

Iš kurios pusės žėsi, man (kalbant tik apie Subway ir Water Prison lygius) visą laiką buvo neaišku, kur eiti. Geras lygių dizainas yra tada, kai žaidėjas suvokia/atsimena aplinka. Jeigu jis greitai pasiklysta ir turi 10x youtubei žėt kur eit, tada level design tikrai nėra geros struktūros. Nebent sakysi, kad žaidimo tikslas žaidėją paklaidinti, kaip labirinte, tada fine, it's good level design, tik tikrai ne mano skonio.
Beja neužsiminiau, bet žaidimas turi siaubingas grafikas, turiu galvoj yra daug vietų kur tiek sienos tiek durys yra pilkos ir neįmanoma atskirti. Tad daug kartų youtubei žėdamas, kad veikėjas turėjo praeiti pro durys, kur galvojau, kad yra siena, nes grafika, per prasta, kad suprasčiau tai jau tikrai nekas. Tai vienas iš dviejų žaidimų kur susiduriau su tokią problemą (nepamenu dabar kito game), LGN NES žaidimai net geresnes grafikas turėjo, ėjo atskirt kur durys, kur siena. Ir čia ne man vienam taip, draugas kartu buvo irgi nepamatė kelis kartus, kad durys yra.

Jei zaidi galvodamas, viskas puikiai susideda i savo vietas.

Tai tai suprantu ir suprantu, kad tokia dizaino esmė, tiesiog man toks dizainas labai nepatinka.

Del viso kito ka parasei, su vaiduokliais yra budai susidoroti, kad net Hard mode zaidziant tampa cakewalk jei zinai ka darai. O zinoti daug nereikia. o su 5 kardais galima juos galutinai paguldyti.

Šitos informacijos niekas net nežino, kelis forumus patikrinus visi rašo, kad juos galima tik su kardu prsimeigti, niekas neužsimina, kad 5 kardai galutinai nužudo vaiduoklį. Čia tik toks žaidimo ekspertas kaip tu gali tokius dalykus žinoti, kur žaidimą kokį 10x perėjęs. Tad pirma kart žaidžiant to žinoti tiesiog "neįmanoma". Beto kardai buvo labai reti, turėti 5 kardus jau sunkus įgyvendinimas, nežinant jų locations.


Alan Wake dideliu trukumu taipogi turejo. Du kartus perejau, ir abiejais kartais jau 1/3 zaidimo perejus pradeda nusibosti priesu encounteriai.

Čia iš mano perspektyvos absurdas. Kokia esmė žaist žaidimą 2x jei jei jau pirmą kart nelebai patiko. Mano principas niekad nežaist žaidimo antrą kartą, jei jau pirmą kart nepatiko. Manau tai tiesiog laiko švaistymas, labai retai pasikeičia nuomonė. Su kinais labiau tikėtina, kad pasikeis, nes tiesiog pasikeičia žmogaus mąstymas ir galima kino įdėją suprast kitaip vėlesniame gyvenimo amžiuje. Bet su žaidimais, jei nepatiko žaidimo mechanikos pirma kart tai nepatiks ir vėliau, nebent peržaidi dėl storyline tada jau kita kalba, bet man tada geriau būtų tiesiog all cutscenes youtubei pažėt.

Visa laika naudoji tas pacias mechanikas ir nera jokios varijacijos. Pasvieti, pasaudai ir viskas. Ir tai galioja visiems priesams iki vieno.

Bet ar ne visuos games tas pats? Pačiam SH4 vien tik daužai arba šaudai priešus, nu dar yra vaiduokliai kuriuos gali prismeigt, bet vistiek įvairovė maža.

Muzika irgi nebloga, bet truksta jos labai zaidime veiksmo metu. Skaityk nera. Tad jis net nesilygina su SH4.

Galima suprast, kad pagrinde tik dėl muzikos SH4 gerenis. Beto yra muzika, kai combat vyksta, tiesiog ji nėra ryški, man patinka taip. Per SH4 net nepamenu muzikos pasikeitimų per combat, bet tikriausiai tiesiog nepamenu ir tiek. Man pačiam labai patinka SH4 soundtrack, nors Alan Wake dar labiau patinka.

O blogiausia, kad pats zaidimas manes niekada neisgasdino, kad ir psichologinio siaubo, bet jokios baimes apskritai nejauciau.

Lygiai tas pats yra man tik atvirkščiai. Man SH4 buvo įdomus, bet nieko baisaus neradau, tiesą sakant beveik viskas buvo weird ir interresting, o ne scary. Tuo tarpu žaidžiant Alan Wake man daug kartų šiurpas nueidavo. Kas baisu, o kas ne labai skirsis kiekvienam žmogui todėl apskritai esu prieš visokius BEST HORROR GAMES lists. Kai pavyzdžiui žmonės dažniausiai į tokius listus deda Outlast ir Amnesia. Outlast man buvo labai smagus, greitas adreralino pilnas action game, gerai praleidau laiką, bet net minties nebuvo, kad horror game, tas pats ir su Outlast 2, kuris man beja dar labiau patiko. Tuo tarpu Amnesia mane iki nugriuvimo prajuokino, tiesiog bėgdavau nuo monstru ir pasislėpdavau už kokio stalo ir žiauriai juokinga budavo kai jie beviltiškai bando mane pasiektį arba išvis užstringa kažkokioje kėdėje ir nebegali net pajudėti, beto monstrų išvaizda labai juokinga. Be Alan Wake man šiurpą sukėlė ir net neblogai išgąsdino Diablo 1, Silent Hill 1, Harry Potter pirmi 2 games, The Bureau Xcom Declassified, System Shock, F.e.a.r. 1 ir daugybė kitų kurie eiliniems žaidėjams tikriausiai yra visiškai nebaisūs. Taigi manau, kad išvis nederėtų skirstyt horror games pagal baisumą.


Galbut geriau suprastum perzaides ji daugiau kartu, nes pats kuo daugiau ji zaidziau ir atkreipiau demesi i visas detales, tuo labiau supratau, koks cia genialus zaidimas. Ir butinai rekomenduoju PS2 versija.


Na akivaizdžiai kaip rašiau, nepatikusiam game antro šanso tikrai neduosiu. Šiaip aš lošiau ant PC, kuo PS2 tavo nuomone geresnė versija?
 
youtube.com/channel/UCduYTaoF_RuHlKYjA7bq75g Siųsti privačią žinutę
Kdosda Hegen
parašyta 23-06-2019 11:57
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 448
Įstojo: 18.03.13

wan parašė:
Kiekvienas turi savo nuomonę, holy *. Jūs abu esat teisūs, bet subjektyvios nuomonės grūdimas per prievartą nėra sveika.


Mes ir negrūdam nuomonės per prievartą. Tai aišku kad abu esam "teisūs". Tiesą sakant bent pats labai smagiai praleidžiu laiką. Labai įdomu, kai kitas žmogus turi priešingą nuomonę, įdomu su tokium žmogum diskutuoti.
 
youtube.com/channel/UCduYTaoF_RuHlKYjA7bq75g Siųsti privačią žinutę
wan
parašyta 23-06-2019 12:24
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 2165
Įstojo: 25.01.11

Kdosda Hegen parašė:
wan parašė:
Kiekvienas turi savo nuomonę, holy *. Jūs abu esat teisūs, bet subjektyvios nuomonės grūdimas per prievartą nėra sveika.


Mes ir negrūdam nuomonės per prievartą. Tai aišku kad abu esam "teisūs". Tiesą sakant bent pats labai smagiai praleidžiu laiką. Labai įdomu, kai kitas žmogus turi priešingą nuomonę, įdomu su tokium žmogum diskutuoti.


Aš ne tą norėjau pasakyt, bet jau w/e.
 
Siųsti privačią žinutę
VHilts1944
parašyta 24-06-2019 06:11
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 1017
Įstojo: 15.04.12

Kdosda Hegen parašė:
Man atrodo, kad beveik visi kuriems neptiko SH4 suprato kas per game, jiems tiesiog nepatiko toks game.


Toli gražu ne. Žmonės žvelgia į žaidimus kaip būdą smagiai praleisti laiką. Silent Hill 4 nėra smagus žaidimas, tai nemaloni, siaubą kelianti kankynė, bet būtent tuom ir žavinti. Žmonės nesupranta, kad žaidimo kūrėjai siekė būtent tokio dizaino, jie skuba žaisti ir nesupranta žaidimo mechanikų, kai viskas yra aiškiausiai paaiškinta pačiame žaidime. Reikia tik atkreipti dėmesį ir neskubėti.

Iš kurios pusės žėsi, man (kalbant tik apie Subway ir Water Prison lygius) visą laiką buvo neaišku, kur eiti.


Keista, nes čia bene patys lengviausi pasauliai žaidime. Water Prison turi cilindrinę struktūrą, ir beveik visiems aukštams galioja ta pati logika. Reikia skaityti raštelius, kad suprastum kaip išeiti iš to lygio. Paprasčiau, rodos, nebūna. Subway išvis linijinis pasaulis. Jei tau buvo sunku naviguoti šiuose pasauliuose, tai keista kaip nekilo sunkumų SH2 ar SH3 labirintuose, kur aklinoj tamsoj 1000 kartų sunkiau. Tarp kitko, ten dar žemėlapį kiekvienam lygiui rasti reikėdavo, kuomet SH4 smart Henry nusipiešia savo tau progresuojant.

Beja neužsiminiau, bet žaidimas turi siaubingas grafikas, turiu galvoj yra daug vietų kur tiek sienos tiek durys yra pilkos ir neįmanoma atskirti.


Aš pirmąkart žaisdamas 14-kos metų viską lengvai skyriau, ir dar žaidžiau patį prasčiausią PC portą. Kodėl ir rekomendavau PS2 versiją, arba žaisti per emuliatorių, kur žaidimas atrodo ir skamba 10 kartų geriau. Jei tau čia buvo keblumų, tai kaip tada su SH2, kur kalėjime durys tiesiogine to žodžio prasme atrodė kaip sienų dalis? Taip siekiama suklaidinti žaidėją. Šie žaidimai ne pasivaikščiojimas, ir vien tai kad žiūrėjai YouTubėj kaip kažką pereiti, liūdina mane. Pirmus kartus viską įveikiau savarankiškai, nes neturėjau interneto. Visos problemos lengvai išsprendžiamos šiek tiek pagalvojus.

Tai tai suprantu ir suprantu, kad tokia dizaino esmė, tiesiog man toks dizainas labai nepatinka.


Tai tau nepatinka logiškas dizainas, kur reikia čiučiut pasukti galvą? Nenustebčiau, jei praeitus SH žaidei Easy puzzle sunkumais. :D
Šitos informacijos niekas net nežino, kelis forumus patikrinus visi rašo, kad juos galima tik su kardu prsimeigti, niekas neužsimina, kad 5 kardai galutinai nužudo vaiduoklį.


Varge, tu net nežinai kaip vaiduoklį paguldyti, kai Building Worlde viename pirmų kambarių randi prismeigtą kardu vaiduoklį... tu manai jis ten šiaip gulėjo, ar gal kūrėjai kartais tyčia padarė, kad gal... parodytų žaidėjams kaip tai veikia? Nežinau ant kiek žlibas turi būti, kad nesuprastum. Tereikia 1 kardo vienam vaiduokliui, o kardų žaidime 5. Rasti juos taipogi nėra sunku, užtenka truputį patyrinėti aplinkas.

Čia iš mano perspektyvos absurdas. Kokia esmė žaist žaidimą 2x jei jei jau pirmą kart nelebai patiko. Mano principas niekad nežaist žaidimo antrą kartą, jei jau pirmą kart nepatiko.


Tai kvailokas principas. Aš pažaidžiu žaidimą keletą kartų, kad susidaryčiau tikslesnę nuomonę. Vienąkart pažaidus gali nepatikti, antrąkart, žiūrėk, visai gerai sueina. Taip jau būna.

Su kinais labiau tikėtina, kad pasikeis, nes tiesiog pasikeičia žmogaus mąstymas ir galima kino įdėją suprast kitaip vėlesniame gyvenimo amžiuje.


Lygiai tas pats galioja ir žaidimams. Nematau kuo filmai skiriasi šiuo atžvilgiu. Jeigu suckini žaidime arba žaidi netinkamai, arba nesi tinkamo amžiaus kad suprastum kas kaip bei išgautum pilną malonumą, gali susijaukti potyrį sau pats. Tik va, filmą sau susijaukti gali nekreipdamas pakankamai dėmesio.

Bet su žaidimais, jei nepatiko žaidimo mechanikos pirma kart tai nepatiks ir vėliau


Su metais požiūris ir į tai gali pakisti.

Bet ar ne visuos games tas pats? Pačiam SH4 vien tik daužai arba šaudai priešus, nu dar yra vaiduokliai kuriuos gali prismeigt, bet vistiek įvairovė maža.


Toli gražu ne. SH4 kiekvienas ginklas turi skirtingus chargus, vieni turi combo, kiti ne, vieni lūžta, kiti ne, SH4 ne vien bėgi linijiniu taku ir muši priešus, bet ir skaitai, narplioji galvosūkius ir tyrinėji aplinkas bei savo butą, kuris turi savo mechanikas vėliau žaidime. Žaidimas tau nuolat meta iššūkį ir lėtai paverčia tavo saugiausią vietą košmaru. Tuo tarpu, Alan Wake visą žaidimą A-Z bėgi, švieti, šaudai, patyrinėji dar, nėra mįslių. Iššūkis pristatomas tik priešų skaičiais ir jų sunkumais. SH4 priešų dizainai raiškiai skirtingi, kaip ir aplinkų, tuo tarpu AW visas veiksmas panašiai atrodančiuose miškuose, beveik visąlaik tamsoj, ir priešai visi beveik vienodi.

Galima suprast, kad pagrinde tik dėl muzikos SH4 gerenis. Beto yra muzika, kai combat vyksta, tiesiog ji nėra ryški, man patinka taip.


Nematau ką čia mėgt. Man patinka skambūs žaidimai su geru audio dizainu, kur pagal aiškų garsą gali atskirti koks priešas tavęs tyko, bet nematai jo, tik girdi (o tai kraupiau). Alan Wake tai visiškai nereikalinga, kai visąlaik girdi tą patį audio cue, ir neretai pats žaidimas tau slow-mo parodo visus priešus. Tai ne tik atima visą nenuspėjamumą, bet ir hand-holding gaunasi, kas man labai nepatinka. SH4 visas žaidimas tau nieko nesako, turi viską išsiaiškinti pats, ir jei kažkaip nesugebi (tikrai nesunku), kaltė tavo.

Per SH4 net nepamenu muzikos pasikeitimų per combat, bet tikriausiai tiesiog nepamenu ir tiek.


Tai jau tikriausiai kad nepameni. SH4 per visą žaidimą muzika nuolat keičiasi, priklausant nuo zonos, kurioje esi, ir ar priešai arti, ar ne. Yra ir keletas visiškai tylių vietų.

Man SH4 buvo įdomus, bet nieko baisaus neradau, tiesą sakant beveik viskas buvo weird ir interresting, o ne scary.


Šitas faktas man kelia kraupą. Niekaip nesuprantu kaip tavęs neįbaugino. Matyt dėmesys buvo kitur. :D Siūlyčiau pažaist dar kartą, tik naktį, vienam, su gerom ausinėm, ir normalią versiją, o ne crappy PC port.

Be Alan Wake man šiurpą sukėlė ir net neblogai išgąsdino Diablo 1, Silent Hill 1, Harry Potter pirmi 2 games, The Bureau Xcom Declassified, System Shock, F.e.a.r. 1 ir daugybė kitų kurie eiliniems žaidėjams tikriausiai yra visiškai nebaisūs.


Tai jau tikrai. Matosi, kad kiek atvirkščias žmogus esate, bent jau kas liečia potyrius su žaidimais. :D Aišku, SH1 bei Diablo 1 išimtys. Diablo ne tiek gąsdino, kiek protarpiais kėlė šiurpą (dėmesys į muziką ir kai kuriuos vaizdus).

Šiaip aš lošiau ant PC, kuo PS2 tavo nuomone geresnė versija?


PC filmukai su 15 FPS cap'u, garsas lievos kokybės, trūksta vaizdo efektų, nėra kai kurių hauntingų apartamente, bugai, pati grafika ne tokia spalvota, trūksta kontrasto ir panašiai. Žodžiu, eilinis PS2 portas. Aš dabar 4K žaidžiu per PCSX2, tai atrodo ir skamba wow. Tokia aukšta balsų kokybė, kad su ausinėm galima girdėti net kaip balso aktoriai kartais nuryja seiles prieš sekantį sakinį. Bet pas mane high quality garso įranga, kitaip nelabai išeis girdėt. :D

Asmeniškai kuo man SH4 labai išsiskyrė, tai kad nepaisant fakto, jog visas žaidimas praleidžiamas šviesoje, mane labiau išgąsdino nei bet kuris kitas SH žaidimas, kurie visi visiškoj tamsoj. Jei ir SH4 būtų sekęs tais pačiais žingsniais, nebūtų inovacijos, žingsnio kitur. Visi trys žaidimai turėjo beveik tas pačias mechanikas ir taisykles, tuo tarpu SH4 pakeitė daugiau, nei matosi iš pirmo žvilgsnio. Kuo daugiau kartų žaidžiau iš naujo, tuo labiau patiko, ir žaidžiant žaidimą, rodos, begalę kartų, atrandi vis kažką naujo - dar vienas didelis pliusas.
Redagavo VHilts1944 24-06-2019 06:26
 
http://www.youtube.com/user/VirgilHilts1944 Siųsti privačią žinutę
Kdosda Hegen
parašyta 24-06-2019 11:09
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 448
Įstojo: 18.03.13

VHilts1944 parašė:

[quote]Subway išvis linijinis pasaulis. Jei tau buvo sunku naviguoti šiuose pasauliuose, tai keista kaip nekilo sunkumų SH2 ar SH3 labirintuose, kur aklinoj tamsoj 1000 kartų sunkiau. Tarp kitko, ten dar žemėlapį kiekvienam lygiui rasti reikėdavo, kuomet SH4 smart Henry nusipiešia savo tau progresuojant.


Su SH2 nebuvo jokių sunkumų IŠSKYRUS kažkokį horrible lygį, kur su valtim reikėjo plaukt. Tas lygis tik laiko švaistymas ir dar sudėtingas, mat pasirodo visą laik reikia ta pačia kryptim plaukt 20min ir galima neten nuplaukt, tiesiog laiko švaistymas, beto visą laik toks pat vaizdas tad visiškai neina žinot ar į tą pusę plaukiu. Tik gerokai tinkama linkme paplaukus pradeda šviesa matytis kas buvo mano išsigelbėjimas. Žodžių mano nuomone tokius lygius reikia naikint kaip marą, nes jie protaut nereikalauja, klaidina, sudėtingi ir nuobodus, daug žmonių dažniausiai tiesiog meta game tokiuose lygiuose. Toks jausmas, kad tokie lygiai sukurti tik tam, kad atskirų žaidėjus, kurie tikrai stengsis iki galo game pereit ar tiesiog mes ir niekad nebesugrįš pabaigt.
Tuo tarpu per SH3 buvo 2 nekokie pasauliai - Shopping Mall ir Subway. Shopping Mall butų visai nieko, bet priešai kažkokie out of place, šiaip pagrindinė SH3 problema tai priešai, jie kažkokie labai dideli ir kažkaip nesmagu su kai kuriais kovot, jų dizainai man nelabai tinkami. Pagrinde per Shopping Mall tai jautės. Tai man tas pasaulis tik dėl priešų, o ne dėl level design nepatinka. O Subway tai peace of cocks. Sakyčiau dar blogiau nei Subway per SH4. Pagrindinė problema, kad labai didelis tas Subway ir daug to pačio design naudoja, tik vietom praėjimai užskirsti, tad reikia gerokai apeit norint kažkur nusigaut. Viskas dar butų tik įkiru, bet viską padarius pabaigoj reikia į konkrečią vietą nusigau, kad cutscene triggerinčiau. Jokių hintų nebuvo, kad į tą konkrečią vietą turėčiau nueit, tiesiog pykdo mane, kai taip būna.
Nėra labai tamsūs tie SH žaidimai, pašvieti su žibuntuvėlių ir matai palinką, aišku aplinkui nieko nematai/nelabai matos, bet kur švieti tai aiškiai matos viskas. O dėl maps man nėra problemų, mano labai gera level design atmintis. Aš visada, kai pasiklįstu tai niekad dėlto, kad nesusigaudau aplinkoje(nebent level design kažkoks ultra painus labirintas būtų, bet labai retas dalykas), o visada todėl, kad manau viską išieškojau ir nebežinau kur toliau eit/ką daryt.

tai kaip tada su SH2, kur kalėjime durys tiesiogine to žodžio prasme atrodė kaip sienų dalis?


Kaip ten labai lebgva buvo, nes žaidime buvo hint, kad yra siena, kur ištikro durys. Sudėjau hints ir suradau ta vietą.

Taip siekiama suklaidinti žaidėją. Šie žaidimai ne pasivaikščiojimas, ir vien tai kad žiūrėjai YouTubėj kaip kažką pereiti, liūdina mane. Pirmus kartus viską įveikiau savarankiškai, nes neturėjau interneto. Visos problemos lengvai išsprendžiamos šiek tiek pagalvojus.


Puikiai suprantu tave, kaip jauties. Pats savo mėgstamiausius games be walkthroughs perėjau. Kai draugas sako, kad tas game per sudėtingas ir kad visad reikėjo jam walkthroughs youtubei žėt ir cheats naudot, tai tada nekoks jausmas man būdavo. Bet su laiku išmokau, kad čia net neproblema, ir nereikia liūdėt nes kiekvienam žmogui kitokie games lengvi/sunkus. Tiesiog jeigu game nėra labai mėgstamas, tai noris greičiau progresą pasiekt, todėl ir žiurim tuos walkthroughs arba cheatinam.

Tai tau nepatinka logiškas dizainas, kur reikia čiučiut pasukti galvą? Nenustebčiau, jei praeitus SH žaidei Easy puzzle sunkumais. :D


Ne, yra krūvos games, kur nieko nesupratau, bet vistiek nenaudojau jokių walkthroughs ar cheats, buvau užsispyręs, bet pats viską išspręsdavau, nes game patiko ir norėjau dėl savęs pasistengt, kad sugebėsiu išsprest.
Ir čia irgi nuo kiekvieno proto priklauso kam čiučiut pasukt galvą, o kam neįmanomas uždavinys. Vieni labiau vienokio tipo puzzles supras, kiti kitokio tipo.
Prikols yra tas, kad aš buvau durnas, užsispyręs, per daug savimi pasitikėjau ir SH2 ir SH3 puzzles ant hard lošiau... Jau gali nuspėt kuom tas baigės... Tiesiai šviesiai sakant, 90% puzzles žėjau walktroughs... Šiandieną gailiuos, kad taip pasielgiau, reikėjo ant easy puzzles žaisti ir galbūt būtų buvę pats tas man.


Šitos informacijos niekas net nežino, kelis forumus patikrinus visi rašo, kad juos galima tik su kardu prsimeigti, niekas neužsimina, kad 5 kardai galutinai nužudo vaiduoklį.


Varge, tu net nežinai kaip vaiduoklį paguldyti, kai Building Worlde viename pirmų kambarių randi prismeigtą kardu vaiduoklį... tu manai jis ten šiaip gulėjo, ar gal kūrėjai kartais tyčia padarė, kad gal... parodytų žaidėjams kaip tai veikia? Nežinau ant kiek žlibas turi būti, kad nesuprastum. Tereikia 1 kardo vienam vaiduokliui, o kardų žaidime 5. Rasti juos taipogi nėra sunku, užtenka truputį patyrinėti aplinkas.


VISIŠKAI NESUPRATAI KĄ PARAŠIAU. Aš iš tavo praeitos(ar jau užpraeitos) žinutės pamaniau, kaip kad vaiduoklį galima galutinai nudobt kai 5 kardus į vieną vaiduoklį susmeigi...
Aišku kad žinau, kad 1 kardą susmeigi ir guli tas vaiduoklis tada, raitos. čia ir taip aišku.

Alan Wake tai visiškai nereikalinga, kai visąlaik girdi tą patį audio cue, ir neretai pats žaidimas tau slow-mo parodo visus priešus. Tai ne tik atima visą nenuspėjamumą, bet ir hand-holding gaunasi, kas man labai nepatinka.

Aš kaiptik atvirkčiai tai suprantu - kai tas slow-mo buna visad tai buna netikėtumas. Kaip jumpscare, bet kadingi tai ne koks screaming face prie pat ekrano tai sakyčiau, tikrai kokybiški jumpscares tie slow-mo. Ne kartą išgąsdino. Nu dėl hand-holding tu teisus.

SH4 visas žaidimas tau nieko nesako, turi viską išsiaiškinti pats, ir jei kažkaip nesugebi (tikrai nesunku), kaltė tavo.


Taip, turi išsiaiškint pats, jei nesugebu kaltė mano. Tas tavo "tikrai nesunku" tai tik tau galioja ir mažumai žmonių, nes yra polls, "Kuris SH game jums sunkiausias?" ir dauguma balsuoja, kad SH4 įskaitant mane. Tai ir vėl tas pats gaunas, priklauso koks žmogaus protas ir koks game.

Asmeniškai kuo man SH4 labai išsiskyrė, tai kad nepaisant fakto, jog visas žaidimas praleidžiamas šviesoje, mane labiau išgąsdino nei bet kuris kitas SH žaidimas, kurie visi visiškoj tamsoj. Jei ir SH4 būtų sekęs tais pačiais žingsniais, nebūtų inovacijos, žingsnio kitur. Visi trys žaidimai turėjo beveik tas pačias mechanikas ir taisykles, tuo tarpu SH4 pakeitė daugiau, nei matosi iš pirmo žvilgsnio. Kuo daugiau kartų žaidžiau iš naujo, tuo labiau patiko, ir žaidžiant žaidimą, rodos, begalę kartų, atrandi vis kažką naujo - dar vienas didelis pliusas.


Šiaip pripažinsiu, kad šie tavo posts privertė mane truputi labiau gerbt žaidimą. Ta prasme man vistiek game išliks 5/10, bet aš dabar matau tai kaip kaip good game, but not for me. Nebėra to pykčio žaidimui, nes tiesiog žinau, kad ne man žaist tokius žaidimus, kai tuo tarpu kažkam kitam, kaip pavyzdžiui tau jie atneš daug džiaugsmo.
Redagavo Kdosda Hegen 24-06-2019 14:14
 
youtube.com/channel/UCduYTaoF_RuHlKYjA7bq75g Siųsti privačią žinutę
Pavelas
parašyta 30-06-2019 01:06
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 1913
Įstojo: 23.03.09

Prince of Persia: The Two Thrones. Pries tai perejau Warrior Within, zaidiziu ant PS3, renku trofejus.
 
http://twitter.com/#!/BarakasObama Siųsti privačią žinutę
VHilts1944
parašyta 30-06-2019 01:16
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 1017
Įstojo: 15.04.12

Kdosda Hegen parašė:
Su SH2 nebuvo jokių sunkumų IŠSKYRUS kažkokį horrible lygį, kur su valtim reikėjo plaukt. Tas lygis tik laiko švaistymas ir dar sudėtingas, mat pasirodo visą laik reikia ta pačia kryptim plaukt 20min ir galima neten nuplaukt, tiesiog laiko švaistymas, beto visą laik toks pat vaizdas tad visiškai neina žinot ar į tą pusę plaukiu. Tik gerokai tinkama linkme paplaukus pradeda šviesa matytis kas buvo mano išsigelbėjimas. Žodžių mano nuomone tokius lygius reikia naikint kaip marą.

Bandai save pateisinti. Tavo kalte, nes sviesa iskart matosi tau pasukant valti tinkama kryptimi, atstumas nesvarbu. Jei zaidei PC porta (kuris horrible) ir per glitcha nesimate, taipogi tavo kalte. As esu perejes PC versija beje ir viska maciau. PS2 sviesa matosi geriau.

Kaip ten labai lebgva buvo, nes žaidime buvo hint, kad yra siena, kur ištikro durys. Sudėjau hints ir suradau ta vietą.

Net ne apie tai kalbu, o apskritai apie visas duris lygiuose. Kaip ir tu. Ne vien tas duris sulinyje. Aklinoj tamsoj surudijusiam kalejime matyti surudijusias duris zymiai sunkiau, nei BET KURIAS duris SH4. Jei ne, neisivaizduoju atvirai kaip su tokia rega zaidi zaidimus.

Aš iš tavo praeitos(ar jau užpraeitos) žinutės pamaniau, kaip kad vaiduoklį galima galutinai nudobt kai 5 kardus į vieną vaiduoklį susmeigi...

Tai tavo kalte velgi, nes pats nesupratai nei ka parasiau, nei ka zaidimas tau AISKIAI rode. Kur as rasiau, kad reikia 5 kardu vienam vaiduokliui? Parodyk. Cia tu nesupratai.
Aišku kad žinau, kad 1 kardą susmeigi ir guli tas vaiduoklis tada, raitos. čia ir taip aišku.

Tai blemba, ko tau dar reikia? :D Vienam pirmu Building World kambariu randi vaiduokli su susmeigtu i ji kardu. Ir jis aiskiai negali atsikelti. VISISKAI. Gali stovet ten AMZINYBE. Tu negali ju zudyt, nes jie aiskiai vaiduokliai. Tai kokiu tau dar kardu reikia? Zaidime IS VISO yra 5 tokie kardai. Blemba, atleisk, bet tu biski vepla. Zaidimas tau aiskiai viska pademonstruoja be jokiu training. Toks dizainas geriausias.
ai tas slow-mo buna visad tai buna netikėtumas. Kaip jumpscare, bet kadingi tai ne koks screaming face prie pat ekrano tai sakyčiau, tikrai kokybiški jumpscares tie slow-mo. Ne kartą išgąsdino.

Ka tu cia susvaigai, taip ir nesuprantu. Nuo kada suletinti kadrai zaidime ar filmuose ar bet kur gasdina? Suletintas kadras su patolintu vaizdu kuris parodo visus tave supancius priesus, besiartinancius SUPER LETAI, suteikiantis tau galimybe juos visus overpowerint kadangi zinai ju pozicijas. Kas cia blem baisaus? :D Koks dar jumpscare? Wtf?

Tas tavo "tikrai nesunku" tai tik tau galioja ir mažumai žmonių, nes yra polls, "Kuris SH game jums sunkiausias?" ir dauguma balsuoja, kad SH4 įskaitant mane.

As ta zaidima be vargo perejau Normal rezimu budamas 14 metu. Meluosiu sakydamas, kad man nejuokinga. Uztai nereikia skubeti ir kreipti demesi, bei ciuciut pasipraktikuoti atakas ir atsirinkti ginklus.
Siaip pripažinsiu, kad šie tavo posts privertė mane truputi labiau gerbt žaidimą. Ta prasme man vistiek game išliks 5/10, bet aš dabar matau tai kaip kaip good game, but not for me. Nebėra to pykčio žaidimui, nes tiesiog žinau, kad ne man žaist tokius žaidimus, kai tuo tarpu kažkam kitam, kaip pavyzdžiui tau jie atneš daug džiaugsmo.

Sita uzskaitau. Tik pasikartosiu, kad zaidimas eina geryn zaidziant ji is naujo.
Redagavo VHilts1944 30-06-2019 01:19
 
http://www.youtube.com/user/VirgilHilts1944 Siųsti privačią žinutę
Kdosda Hegen
parašyta 30-06-2019 10:28
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 448
Įstojo: 18.03.13

VHilts1944 parašė:
[quote]Kdosda Hegen parašė:
Sakyčiau gana įžūlu taip sakyt, kad nesupratau žaidimo, lyginant, kad vos kelis sakynius parašiau ir tai tik apie level design.


O zinoti daug nereikia. Saint Medallion apgina nuo visos daromos zalos, o su 5 kardais galima juos galutinai paguldyti. Jei neturi medaliono, begi arba musi ir begi. Simple.



Vo, grynai parašyta tavo, kad su 5 kardais galima vaiduoklius GALUTINAI paguldyti. Mano supratimu "galutinai paguldyti" = užmušti.
1. 1 kardo reikia, kad vaiduoklį užmuštum, o tu parašei 5
2. Dar pridėjai žodį "galutinai", kas pridėjus 5 gaunas lyg nauja sistema, nes turėjo būt arba 1 užrašyta arba parayti, kad su 5 kardų pakankamai užtenka žaidime juos prismeigt...
Pats parašei, kad normaliai nesuprasčiau, o dabar mane kaltini, kad nesupratau ką parašei...
Redagavo Kdosda Hegen 30-06-2019 17:06
 
youtube.com/channel/UCduYTaoF_RuHlKYjA7bq75g Siųsti privačią žinutę
Kdosda Hegen
parašyta 30-06-2019 11:06
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 448
Įstojo: 18.03.13

VHilts1944 parašė:

[quote]Kur as rasiau, kad reikia 5 kardu vienam vaiduokliui? Parodyk. Cia tu nesupratai.


Parašiau viršiau esančiam poste.

Bandai save pateisinti. Tavo kalte, nes sviesa iskart matosi tau pasukant valti tinkama kryptimi, atstumas nesvarbu. Jei zaidei PC porta (kuris horrible) ir per glitcha nesimate, taipogi tavo kalte. As esu perejes PC versija beje ir viska maciau. PS2 sviesa matosi geriau.


Bandau save pateisint, nes aš teisus. Šviesos tikrai iškart nesimato, ką tik youtube pasižėjau, paplaukti į dešinę apie 45 laipsnius reikia, kad pamatytum, o aš ilgai plaukiau tiesiai, o tada turbūt į kairę gerokai pasukau, todėl sunku ir buvo surast tą šviesą. Kaip sakiau siaubinga vieta žaidime nereikalauja skill ir dar gali lengvai suklaidint, nes ni velnio nesimato, kad valtis pasisuka kai suki, tad atrodo, kad vietoj irkluoji. Akivaizdžiai šūdinas game design toj vietoj.




Net ne apie tai kalbu, o apskritai apie visas duris lygiuose. Kaip ir tu. Ne vien tas duris sulinyje. Aklinoj tamsoj surudijusiam kalejime matyti surudijusias duris zymiai sunkiau, nei BET KURIAS duris SH4. Jei ne, neisivaizduoju atvirai kaip su tokia rega zaidi zaidimus.

Viskas normaliai man buvo per SH2 su tom surudyjusiom durim, normaliai matės, o jei nesimatė logiškai galima buvo suprast, kad jei grotos kalėjime tai ir durys turi būt toj vietoj.
Per SH4 kaip rašiau pilna vietų, kur yra pilkos sienos ir pilkos durys, dėl šūdinų grafikų nesimato tų linijų durų ir rankena tokia išblukus, kad net nepagalvotum, kad rankena, todėl atrodo, kad siena. Kaip taipogi rašiau, draugas kartu buvo jis irgi buvo nustebęs, kad tam tikrose vietose buvo durys, nes abu galvojom, kad ten siena. Žaidime mažiausiai 4x tokios "durys" buvo. (tarkim dabar kaltinam tik PC port dėl to, tarkim ps2 normaliai viskas)

Tai tavo kalte velgi, nes pats nesupratai nei ka parasiau, nei ka zaidimas tau AISKIAI rode.


Ką žaidimas rodė viską supratau, jau daug kartu viens kitam tuos kardų concepts perkartojom, ir išvis ne tame problema buvo. Iš pat pradžių rašiau, kad vaiduokliai pain in the ass (= annoying), tai nereiškia, kad nežinojau kaip juos sudorot, TU pats iš niekur ištraukei, kad aš nežinau kaip juos sudorot ir pradėjai apie kardų concept rašyt, kurį PATS klaidingai užrašei ir dėl kurio šis ginčas kilo... Tad tu pats nesupratai ką parašiau...

Tai blemba, ko tau dar reikia? :D Vienam pirmu Building World kambariu randi vaiduokli su susmeigtu i ji kardu. Ir jis aiskiai negali atsikelti. VISISKAI. Gali stovet ten AMZINYBE. Tu negali ju zudyt, nes jie aiskiai vaiduokliai. Tai kokiu tau dar kardu reikia? Zaidime IS VISO yra 5 tokie kardai. Blemba, atleisk, bet tu biski vepla. Zaidimas tau aiskiai viska pademonstruoja be jokiu training. Toks dizainas geriausias.


1. Čia tas dizainas, kad be training apmoko, tikrai geras ir išvis nieko blogo apie ta nerašiau. 2. PROBLEMA PATYS VAIDUOKLIAI. Tie vaiduokliai man annoying as *. Jei tau jie gerai, tai nereiškia, kad man gerai. Iš geros pusės galima sakyt, kad žaidime dauda daugiau suspense, bet iš kitos pusės man asmeniškai jie iškart atsibodo ir užpyso, nekenčiau jų. Man tokie dalykai žaidimuose labai nepatinka. Yra žaidimų, kur yra panašiai bet daug geriau pavyzdžiui Amnesia/Outlast, kur negali priešu nužudyt, bet žaidimas ir sukurtas tuom concept, o čia tiesiog pvz reikia praeit ir maža erdvė tad nepralendi, tad turi atsitraukt kokį 20 metrų, palaukt kol priartės ir tada juos apeit, tiesiog annoying.
Aš gal ir vėpla, bet bent jau savo klaidas matau, tu tuo tarpu sakai kad nieko nesuprantu, kai pats vietom iš niekur info prikuri, kaip aprašiau atsakyme viršiau.


Ka tu cia susvaigai, taip ir nesuprantu. Nuo kada suletinti kadrai zaidime ar filmuose ar bet kur gasdina? Suletintas kadras su patolintu vaizdu kuris parodo visus tave supancius priesus, besiartinancius SUPER LETAI, suteikiantis tau galimybe juos visus overpowerint kadangi zinai ju pozicijas. Kas cia blem baisaus? :D Koks dar jumpscare? Wtf?


Nesuprast tau tokio concept :D. Bet rimtai, "privertei" mane parašyt tai.
Redagavo Kdosda Hegen 30-06-2019 17:05
 
youtube.com/channel/UCduYTaoF_RuHlKYjA7bq75g Siųsti privačią žinutę
VHilts1944
parašyta 30-06-2019 18:12
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 1017
Įstojo: 15.04.12

Kdosda Hegen parašė:
Bandau save pateisint, nes aš teisus. Šviesos tikrai iškart nesimato, ką tik youtube pasižėjau, paplaukti į dešinę apie 45 laipsnius reikia, kad pamatytum, o aš ilgai plaukiau tiesiai, o tada turbūt į kairę gerokai pasukau, todėl sunku ir buvo surast tą šviesą.

Taip iseina, kad tu toks zmogus, kuris tikisi visko pateikto jam graziai ant lektstutes. Reikia biskelio bendro suvokimo, kad plaukiant valtim ar bet kur keliaujant reikia orientyro, tikslo vietos. As po minutes ar dvieju jau pamaciau ta sviesa pasukiojes valti, o tu ruke plaukei tiesiai nes nesumastei pasukt valties ir paieskot to orientyro. Cia visiskai tavo kalte. Paprastas problemos sprendimas yra keist kazka, jei matai kad daromas dalykas neveikia. Pasukt valti, ypac 45 laipsniais, tikrai nesunku.

Per SH4 kaip rašiau pilna vietų, kur yra pilkos sienos ir pilkos durys, dėl šūdinų grafikų nesimato tų linijų durų ir rankena tokia išblukus, kad net nepagalvotum, kad rankena, todėl atrodo, kad siena. Kaip taipogi rašiau, draugas kartu buvo jis irgi buvo nustebęs, kad tam tikrose vietose buvo durys, nes abu galvojom, kad ten siena. Žaidime mažiausiai 4x tokios "durys" buvo. (tarkim dabar kaltinam tik PC port dėl to, tarkim ps2 normaliai viskas)

Na tai velgi jusu kalte, nes as ir mano kaimynas abu zaidem si zaidima, ir abu matem viska. Nesam praleide ne vienu duru. 90 proc laiko kamera pasisuka arba pasikeicia, kad parodytu privalomas duris.
Ką žaidimas rodė viską supratau, jau daug kartu viens kitam tuos kardų concepts perkartojom
Aš gal ir vėpla, bet bent jau savo klaidas matau, tu tuo tarpu sakai kad nieko nesuprantu, kai pats vietom iš niekur info prikuri, kaip aprašiau atsakyme viršiau.

Ne prikuriu, o tu neteisingai interpretuoji paprasta dalyka. Tau reikia viska surasyt iki detaliu, kitaip puoli ne taip suprast. Aiskiai sakiau, kad 5 kardai yra visame zaidime is viso, ir niekur, kad reikia 5 kardu vienam vaiduokliui. JUOS "galutinai pribaigti", turejau omenyje 5 pasirinktinus vaiduoklius prismeigti. Tai ir yra ju pribaigimas, nes jie nebegali pajudeti, nebent sumanysi karda istraukt. Maniau BENT TAI zaisdamas supratai, aiskiai ne. Nes va, tau reikia aiskinti 5 kartus. :D

Nesuprast tau tokio concept :D. Bet rimtai, "privertei" mane parašyt tai.

Cia ne as nesuprantu, o tu atmaziniesi. Ne vienam zmogui kuri pazistu, Alan Wake nebuvo baisus. Ne kiek. As net nakti vienas zaidziau kad baisiau butu, bet niekas negasdino. Kai zinai kad gali nesunkiai sudorot priesus, o zaidimas tau beveik pries kiekviena susidurima parodo visus priesus slow-motione (kad mane net pradejo kiek uzknist), sakyk ka nori, gaunasi monotonija. Nekalbu jau apie tokias vietas kaip koncertu scena, kur priesus taskyti yra grynas fun. Tai pasikartosiu, kad tamsta esate atbulas individas. :)
 
http://www.youtube.com/user/VirgilHilts1944 Siųsti privačią žinutę
Kdosda Hegen
parašyta 30-06-2019 19:22
Vartotojo avataras

Geimeris


Pranešimai: 448
Įstojo: 18.03.13

VHilts1944 parašė:

[quote]Taip iseina, kad tu toks zmogus, kuris tikisi visko pateikto jam graziai ant lektstutes. Reikia biskelio bendro suvokimo, kad plaukiant valtim ar bet kur keliaujant reikia orientyro, tikslo vietos. As po minutes ar dvieju jau pamaciau ta sviesa pasukiojes valti, o tu ruke plaukei tiesiai nes nesumastei pasukt valties ir paieskot to orientyro. Cia visiskai tavo kalte. Paprastas problemos sprendimas yra keist kazka, jei matai kad daromas dalykas neveikia. Pasukt valti, ypac 45 laipsniais, tikrai nesunku.


Kaip rašiau viskas būtų normaliai jeigu vaizdas nors kiek keistųsi. Kai sukau valti į šoną atrodė lyg vietoj stoviu ir niekas nevyksta. Nemažai laiko net galvojau, kad glitched ta vieta. Iki kol truko kantrybė ir youtubei pamačiau, kad taip prastai ir turi viskas atrodyt. Kas once again man įrodo, kad šūdinai ta vieta designed. Jeigu nors kažkiek būtų buvusi vaizdo kaita sukant valtį tai tada iškart bučiau tą šviesą radęs.

Na tai velgi jusu kalte, nes as ir mano kaimynas abu zaidem si zaidima, ir abu matem viska. Nesam praleide ne vienu duru. 90 proc laiko kamera pasisuka arba pasikeicia, kad parodytu privalomas duris.


Yep. Jeigu jus pamatėt, o mes ne tai jau mūsų kaltė. Jeigu žaidimo visos spalvos išblukusios ir panašios tai * design. Spalvos turi būti su dideliais kontrastais. Svarbus dalykai turi būti išryškinti, kad matytusi. Kad tokiems "daltonikams" kaip aš su draugu, paeitų atskirt pvz durys nuo sienos. Šiaip pats visada žaidimuose jei yra spalvų options pasidarau maximum kontrastus ir spalvų priešingybęs, tada viskas būna ryšku, daug geriau atrodo ir viską daug lengviau atskirt. Pvz Betrayer, Serious Sam 3, Witcher 2, Two Worlds 1 ir 2 yra nuostabiausi pavyzdžiai, kur galima pasidaryt nuostabius kontrastus.
Jei sakytum, kad horror games ar kažkokie kitokie games turi būti vientysų spalvų, nes tokia "atmosphere" tai mano atkirtis, kad dauguma senesnių žaidimų turėjo nuostabius kontrastus ir ryškias spalvas ir nebudavo jokių problemų. Pvz Silent Hill 1, Resident evil 1,2,3 ir taip toliau.
Šiaip man nėra problema blankios spalvos, tiesiog kontastai man visada atrodys daug gražiau ir geriau, bet va SH4 ir dar kažkoks 1 game kurio nepamenu yra 2 išimtis kai man tikrai nepatiko tų vientysų spalvų stylistika, nes tiesiog kažko neatskiriu kaip, kad durų nuo sienos.

Ne prikuriu, o tu neteisingai interpretuoji paprasta dalyka. Tau reikia viska surasyt iki detaliu, kitaip puoli ne taip suprast. Aiskiai sakiau, kad 5 kardai yra visame zaidime is viso, ir niekur, kad reikia 5 kardu vienam vaiduokliui. JUOS "galutinai pribaigti", turejau omenyje 5 pasirinktinus vaiduoklius prismeigti.


Tu grynai nepripažįsti savo kaltės... specialiai tą sakinį parodžiau dviem savo draugams ir ABU jį suprato taip kaip aš supratau. Akyvaizdžiai tas tavo sakynis klaidinančiai parašytas ir neįmanoma suprast taip kaip tu nori. Tik esi užsispyręs ir nenori pripažint, kad blogai parašei.

Tai ir yra ju pribaigimas, nes jie nebegali pajudeti, nebent sumanysi karda istraukt. Maniau BENT TAI zaisdamas supratai, aiskiai ne. Nes va, tau reikia aiskinti 5 kartus. :D


Holy *, ir vėl tas pats... Jeigu aš ko nors neprirašau, tai iškart nesupratau... tai pasakysiu paskutinį kartą:
1. Aš visą kardų systemą suprantu
2. Mes apie ją vis dar kalbam tik todėl, kad tas tabo salinys buvo neteisingai parašytas, ir atseit aš dėl savo kaltės jį neteisingai supratau...
3. Nebenoriu jokios papildomos informacijos apie tuos kardus, nes tu visada parašai kazkokią jau žinomą informaciją ir dar prikabini, kad aš atseit nesupratau, nors pats nieko apie tai net nepaminėjau... iš vis iki šiol nesupramtu pričiom pradėjai apie tuos kardus ir amuletus rašyt kai aš tiesiog parašiau, kad vaiduokliai pain in the ass. Niekir nerašiau kad nemoku su jais susidorot, tiesiog jie mane labai užknysa...
Kad tau pačiam reikia 5x aiškint tapatį:D

Tai pasikartosiu, kad tamsta esate atbulas individas. :)


Šitą frazę daugybę kartų iš kone beveik kiekvieno girdėjęs tik nebent kitokiais žodžiais. Tik nesuvokiu ar čia gerai ar blogai reiškias:|:=
 
youtube.com/channel/UCduYTaoF_RuHlKYjA7bq75g Siųsti privačią žinutę
Puslapiai:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
peršokti į forumą:
Panašios temos
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Ką dabar žiūrit? Kinas, TV, Video 228 30-12-2023 21:02
Ką dabar žaidžiat? Žaidimų diskusijos 7 12-12-2023 20:29
Kas dabar pas jus groja? Muzika 3145 31-03-2023 20:07
HB Choice prenumerata tik dabar už 87 eurus! Apie viską 1 22-11-2022 13:32
Ką dabar žaidžiat? Žaidimų diskusijos 131 14-11-2018 17:05
Prisijungti


Dar ne narys?
Registruotis.


Šaukykla
Kad rašytum, turi prisijungti..

avatar
21/03/2024 15:12
Visi dalinami žaidimai yra legalūs steam platformai. Kas pirmas tas ir pasiima. O dėl konkursų tai jų bus. Gal net rytoj kokį paleisiu.

avatar
21/03/2024 15:03
Tos žaidimų dalybos yra nesąmonė. Tie raktai yra arba fake arba kažkoks botas sėdi ir pasiima. Konkursas, loterija ar kažkas tokio yra žymiai geriau. Niekada nesuprasiu tokių random dalybų. Sorry

avatar
17/03/2024 20:35
Čia svetainėje nuo šiol žaidimai bus dalinami kiekvieną dieną.

avatar
07/03/2024 01:55
Sveiki, velniai, kokios forumo temos populiariausios čia? Apie viską tik sita? Kad šviežios būtų

avatar
04/03/2024 20:07
Ką manot apie Žaidimų dalybos ULTRA!?

avatar
01/03/2024 00:59
zjbs nieks neduoda

avatar
28/02/2024 12:48
yo, sveiki biciuliai, gal pasidalintu kas dvejais linkomanijos pakvietimais? noriu nelegaliai paziureti lietuviska turiny haha

avatar
22/02/2024 20:05
myliu jumis visus

avatar
15/02/2024 12:22
Ačiū, pasiėmiau

avatar
10/02/2024 17:11
Dovanoju WWE 2K Battlegrounds + WWE 2K BATTLEGROUNDS - Ultimate Brawlers Pass: H9R82-TC89T-H482P + GIFW0-ZCALH-J6GYR

Skaitliukas:

MAIN-FOOTER
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under >GNU Affero GPL v3.

FS22 Maps fs22 mods ket bilietai esta GTA6 Mods Farming Simulator 22 Mods ETS 2 mods ETS2 mods Farming Simulator 2019 Mods FS22 mods FS 22 mods Farming Simulator 22 mods
Euro truck simulator 2 mods American truck simulator mods American Truck Simulator Mod FS22 PC Mods FS22 Mod Cities Skylines 2 mods Original CS 1.6 Game Setup Files, CS 1.6 Download, free cs 1.6 install
Cities Skylines 2 Mods American Truck Simulator Mods Sims 4 Mods FS22 Mods GTA 5 Mods CS 1.6 Original download, CS 1.6 download