Komentuokite žaidimus ir už tai gaukite prizus!
Konkursas vyks kiekvieną mėnesį.
Navigacija
Prisijungę Vartotojai
Prisijungę Svečiai: 23

Prisijungę Nariai: 0

Iš Viso Narių: 13,291
Naujausias Narys: EM_Styles
Komentatoriai
Šis mėnuo:
Šis mėnesis tuščias.
Praeitas mėnuo:
1. Sharkus420 151
2. gamer3000 149
3. dsmandarinas 135
4. stasys822 98
5. jonas07 61
6. Skersvejis 57
7. Qiux 47
8. Yugi 46
9. NoScope 30
10. SiJie 21
Nepatingėkite kartą į dieną spustelėti ant reklamos, sugaišite tik keletą sekundžių, bet tuo pačiu prisidėsite prie svetainės išlaikymo.
AI War: Fleet Command
Strategy


AI War is an entirely unique large-scale RTS with aspects of TBS, tower defense, and grand strategy. It features single or cooperative play with as many as 8 humans against a pair of powerful, intelligent AIs. These AIs are driven by an AI Progress stat that players contribute to through aggressive actions such as taking control of planets and destroying key units, forcing tough decisions regarding which targets are worth capturing or destroying. Human fleets are usually several thousand ships in size or larger, with games often featuring 30,000 units at any given time across galaxies of anywhere from 10 to 120 planets. Some games have reached as many as 90,000 units!

Despite this, players retain powerful control over their fleets in a macro-sense, ignoring painful micromanagement present in other games in favor of actual tactics like flanking. Meanwhile, ships themselves attempt to target enemies as intelligently as possible so the player can focus on the tasks that really matter. Scouting also plays a major role in the game, supplying an intel 'snapshot' about important capturable units, enemy fleet sizes, and planet ownership. Designed by RTS veterans and backed by strong, responsive support on the official forums and elsewhere, AI War is an exciting and refreshing experience. Space-based RTS, single player or up to 8 player co-op. - Powerful emergent AI that retreats, probes defenses, and surprises even veterans with intelligent tactics. - 30,000+ ships at a time on 10-120 simultaneous planetary battlefields. - Different Every Time: 16 billion procedural maps, each with specific units. - A focus on deep strategy with nearly no micromanagement. - PC Gamer UK (November 2009): AI War breaks most of the genre’s rules. Which is precisely why it’s incredible... This out-of-the-blue one-man passion project is one of this year’s finest strategy games. (More Press & Player Reactions)

Minimum Requirements
Windows XP / Vista
1.6 GHz Processor (2.4 Ghz recommended, Dual Core strongly recommended for Host)
512 MB Available System Memory
300 MB Available Hard Disk Space
32 MB Graphics Card or Better (Must Support 1024x1024 Textures) at 1024x768 Resolution
Broadband Internet Connection or LAN for Multiplayer
Microsoft .NET 3.5 SP1, DirectX 9.0c and SlimDX Runtime March 2009 SP1 (all are included during install)

Siųstis:
http://hotfile.com/dl/24568454/2d7c89f/AFC.30.rar.html

Arba:
http://rapidshare.com/files/335864159/AI.War.Fleet.Command.v3.000.incl.serial-THETA.rar

Arba:
http://letitbit.net/download/2752.2f6b70cbb486e14e897493720f/AI.War.Fleet.Command.v3.000.incl.serial_THETA.rar.html


0
2010-01-17 14:52
7717
Komentarai
Komentarų dar neparašyta.
Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Žaidimo įvertinimas
Vertinti gali tik nariai.

Prašome prisijungti arba užsiregistruoti.

Nuostabus! Nuostabus! 0% [Nėra vertinimų]
Puikus Puikus 0% [Nėra vertinimų]
Geras Geras 0% [Nėra vertinimų]
Neblogas Neblogas 0% [Nėra vertinimų]
Vidutiniškas Vidutiniškas 0% [Nėra vertinimų]
Patenkinamas Patenkinamas 0% [Nėra vertinimų]
Prastas Prastas 0% [Nėra vertinimų]
Baisiai prastas Baisiai prastas 0% [Nėra vertinimų]
Siaubingas Siaubingas 0% [Nėra vertinimų]
Nepakenčiamas Nepakenčiamas 100% [1 Vertinimas]
Prisijungti


Dar ne narys?
Registruotis.


Šaukykla
Kad rašytum, turi prisijungti..

avatar
01/10/2016 00:02
gg omg

avatar
30/09/2016 23:55
kai pirmus momentus to vaiduoklio isaiskinimo parode tai *.

avatar
30/09/2016 23:39
Žiūrėjom mes tą filmą šūlėj, bet ten neįmanoma žiūrėt per triukšmą ir pauzes buvo, tai grįžęs namo visą filmą peržiūrėjau ir viskas buvo aišku man, o dauguma, įskaitant ir mokytoją nesuprato "vaiduoklio", kad jis buvo jos tėvas, tos erdvės epizodo ir pan.

avatar
30/09/2016 23:27
i filmo gala tai nesuskaiciuociau kiek kartu netekau amo, o gale tai isviso net negalejau paaiskinti kas per filmas. nors taip niekada nera buve :D

avatar
30/09/2016 22:52
a2, tas filmas galėtų būti mokykloj rodomas ir matant mokinių reakcijas žiūrint jį būtų galima iškart skirstyti būsimąją į pilkąją masę ir tobulesnius. Naudos būtų keliskart daugiau nei perskaičius kokio Petro Agurkevičiaus romaną "bitės ir ūkis" ir 'analizuojant' tipo mokinantis mąstyti ir pan... btw, man tai tas filmas tikrai daug apmąstymų sukėlė, vienas iš tokių, kurį pažiūrėjęs dar gyveni su juo galvoje kelias dienas.

avatar
30/09/2016 22:46
a2- nezinau kodel nesuprato, taip lengvai viskas perduota, lyg sauksteliu ir dar sukramtyta jau

avatar
30/09/2016 22:44
kada prizus dalins uz komentarus?

avatar
30/09/2016 22:06
Pernai aš jį mačiau, tikrai geras, nors dauguma kažkodėl nesuprato to filmo.

avatar
30/09/2016 22:05
based, man irgi labai patiko jis :)

avatar
30/09/2016 21:53
Tai turbut Mafia 1-2 bus zymiai geriau.

Skaitliukas: