Dar 1989 metais Jordan Mechner sukūrė tuo metu labai populiarų žaidimą Prince of Persia. Vėliau kompanija The Learning išleido žaidimą pavadinimu Prince of Persia 3D, tačiau jis nesusilaukė didelio populiarumo, ir buvo nuspręsta šio žaidimo daugiau neplėtoti. Tačiau jau 2003 metais, kompanija Ubisoft Montreal sukūrė šio žaidimo tęsinį, kuris iškarto tapo vienas iš garsiausių šios kompanijos sukurtų žaidimų.
Ubisoft Montreal puikiai pavyko perteikti visas senojo Prince of Persia savybes. Visi galvosūkiai ir labirintai, viskas taip pat kaip kadaise...
Karalius Sharamanas su savo sūnumi keliavo po Indiją, su tikslu užkariauti Azado miestą. Karo eigoje sūnaus ir tėvo keliai išsiskiria ir kiekvienas pilį puola iš skirtingų pusių. Karaliaus sūnus, Princas, randa laiko durklą, ir greitai supranta jos galias ji gali atsukti, sulėtinti laiką. Princas norėdamas pasipuikuoti prieš savo tėvą, parodydamas jam savo radinį, per savo pasipūtimą, jis išlaisvina laiko smiltis, kurios visus gyvus padarus padaro smėlio pabaisomis. Vėliau Princas sutinka princesę vardu Farah, su kuria kartu klaidžioja po pilį ir ieško būdų ištaisyti savo baisią klaidą.
Po Princo klaidos visi pilies sargybiniai buvo paversti į smėlio pabaisas, kurie neturi prisiminimų, taigi Princui ir Farah teks jėga brautis pro juos, kad pasiektų savo tikslą. Farah kovų metu, jam darbą palengvins su savo lanku, tačiau nešvariausią darbą atliks Princas. Naudodamas savo kardu ir laiko durklu jis įvairiais judesiais muš priešininkus. Deja, Princo kovos technika yra labai skurdi, matysime tik kelis judesius, kurie vis kartosis. Priešai labai nenuovokūs, atrodo, kad jie susirinko tik stebėti Princą, tačiau nenužudyti jo, taip pat vos po kelių smūgių jie gulės ant žemės, viskas atrodo lengva, bet kai priešininkas guli ant žemės, Princas turi jį nudurti su laiko durklu, antraip jis atsistos, ir jį teks mušti iš naujo.
Žaidime taip pat yra įterpta humoro detalių, pavyzdžiui, jei Princas suduoda Farah, ši atsikerta šaudama į jį strėlę, jei ilgai stovime prie jos, ji Princo paklausia į ką jis taip spokso. Jei numirštame ir žaidimas būna baigtas pasigirsta Princo paneigimas, jog taip neįvyko.
Farah greitai tapo labai gera Princo draugė. Ji pralenda po sienų plyšius ir taip padeda rasti kelią. Ji visada pastebi tai kas mums visai nesimato, pavyzdžiui, adbrailą arba už nugaros sėlinantį sargybinį. Ji visada surinka, kad Princas būtų atsargus ir visada aikteli kai jam kas nors nevisai pavyksta. Ir vis dėl to turi talentą lakstyti sienomis kaip Princas, tačiau mūvėdama tik šlepetes... Ji visada paklausia Princo kaip jis laikosi, kai jis įlenda į žaidimo išsaugojimo šviesą, o po išsaugojimo amžinai apalpsta.
Laiko atsukimas ir sulėtinimas tai naujovė kurios nebuvo jokiame kitame žaidime. Laiko sulėtinimas - nors pasakojama, kad jis sulėtina laiką, tačiau Princo tas neveikia, tai bendram vaizde viskas atrodo vienodai. Princas sulėtėja kartu su savo priešais... Laiko atsukimas naudingesnė galimybė, padarę siaubingą klaidą galime atsukti laiką atgal į tada, kai dar stovime saugioje vietoje.
Ko gero silpniausia žaidimo vieta jo garsas. Žaidime pasirodo muzikos stoka, kai kuriuose kambariuose girdėsime tik ūžimą. Taip pat ausį šiek tiek rėžia veikėjų įgarsinimas, aplinka atrodo labai aiški senovės Persija, tačiau Princo balsas skamba kaip tikro amerikiečio su britišku akcentu, nors tai žaidimui netrukdo, bet vis dėl to tai yra klaida...
Grafika tikrai nuostabi, vien kalbant jog šis žaidimas sukurtas 2003 metais.. Aplinkos padarytos labai ryškios, vaizdas už langų iš ties įspūdingas. Taip pat ne ką nuostabiau atrodo laiko smiltys, kurios sklando po visą pilį. Toliau visos užuolaidos, vanduo, viskas atrodo labai gerai. Vienintelis grafikos trūkumas, tai patys veikėjai, nors Princas ir Farah atrodo be priekaištų, tačiau abejonių kelia jų priešai pasižiūrėjus į juos iš arčiau matosi pilkos dėmės ir kiti detalių trūkumai, tačiau visą tai žiūrint iš trečio asmens yra tiesiog nepastebima.
Žaidimas yra puikiai perteikęs senojo Prince of Persia savybes ir sėkmingai jas adaptavęs į 3D grafiką. Nors priešų kovos ir atrodo silpnai dėl menko Princo judesių biudžeto, tačiau visą tai užglaisto Princo laipiojimas sienomis ir jo akrobatika...
Vis delto galiu drasiai teigti - TSoT yra tikra klasika, zinoma, daugumai WW yra geresnis savo sprendimais.
Pastebejimas del pacios apzvalgos: atrodo jau nepirma karta matau - ne ietis(spear), o durklas(dagger); ne zombiai, o smelio pabaisos butu tinkamesns terminas; ir ten tikrai ne mecete(). Taip pat svarbesne role turejo(dabar nelabai) kurejai - Red Orb Entertainment, nei leidejai - The Learning. O taip visa kita tikrai aklikta.
Sita perejau gana jau pries 3 metu jei neklystu gal ir daugiau ...
visai patiko tik kaip vaikui jaunam buvo persunkus galvosukiai tai nelabai ka ir pakirtau ... ir nervindavo kiek pamenu kad priesai atsiradinejo praktiskai kovos uztrugdavo gana ilgokai ...
Tos žaidimų dalybos yra nesąmonė. Tie raktai yra arba fake arba kažkoks botas sėdi ir pasiima. Konkursas, loterija ar kažkas tokio yra žymiai geriau. Niekada nesuprasiu tokių random dalybų. Sorry