Cold Zero yra sukurtas lenkų kompanijos Drago Entertainment (leidėjas JoWood) ir išleistas 2003 metais. Tuo metu tai buvo išskirtinis projektas, nes apjungė tris skirtingus žanrus: strategija, vaidmenų (RPG) ir šaudyklė. Cold Zero panašus į Commandos, Jagged Alliance serijas, bet tuo pačiu nėra toks sudėtingas ir atleidžiantis žaidėjo klaidas. Deja, bet kritikų nėra labai teigiamai įvertintas ir nesulaukė kultinio pasisekimo.
Žaidimo istorija nėra sudėtinga ir tikrai kiekvienam lengvai įkandama. Mūsų valdomas veikėjas John McAffrey (kaip parodoma įžanginiame video intarpe) netyčia nušauna įkaitą ir to pasakoje pašalinamas iš S.W.A.T. būrio, kuriame tarnavo. Tad jis nusprendžia įsteigi nuosavą verslą, atlikti vieną kitą nesvarbų darbelį už pinigus (vienu žodžiu - samdinys), pirmas darbelis nusisekė, bet tuo pačiu patraukė vietinio mafijozo Don dėmesį, kuriam teks vykdyti tolimesnes misijas ir išsiaiškinti iš kur atkeliavo naujos rūšies narkotikai pavadinimu Cold Zero.
Įgarsinę aktoriai padirbėjo pusėtinai, kai kurių priešų kartojami sakiniai įgrysta ne juokais, bet tas pasikaito labai retai. Žaidime dialogų ne per daugiausia, tik viskas ką reikia žinoti apie sekančią užduotį. Pasitaiko vienas kitas pajuokavimas, bet ne dėl to Cold Zero vertas dėmesio.
Cold Zero gameplayus yra įdomiausia žaidimo dalis. Vaizdas matomas iš trečio asmens, visai kaip per visiems gerai žinomą Diablo, valdymas irgi tokio pat principo Johną valdome pelyte. Interfeisas išdėstytas patogiai, viskas yra po ranka, yra galimybė pasirinkti eisenos tipą(sėlinimas, atsargus ėjimas, paprasta eisena ir bėgimas), lengvas ginklų išsirinkimas bei jų modifikavimas (duslintuvo pritvirtinimas ir panašiai). Galima išsirinkti skirtingus kamufliažus džiunglių, dykumos ir kitus, bet jie nėra tokie efektyvūs besislapstant kaip norėtųsi. Kiekvieno nukauto priešo inventoriuje galima rasti tiek įvairių ginklų, šaudmenų tiek brangenybių, kurias kaip ir visa kita galima parduoti, o už gautus pinigus įsigyti naujų žaisliukų, pakartosiu visai kaip per Diablo.
Kalbant apie ginklus, tai jų pasirinkimas milžiniškas, nuo šaltųjų iki sunkiojo kulkosvaidžio - ginklomanai pasijus kaip maži vaikai atsidūrę saldainiu parduotuvėje. Kiekvienas ginklų tipas turi skirtingus atributus, tad kiekviena iš jų reikės naudoti pagal susidariusią situaciją. Tiesa, pasitaiko gan absurdiškų situacijų, kai keičiant apkabą susidaro beveik to pačio stiprumo garsas (pagal žaidimo garso matuoklį) kaip ir šaudant iš silpnesnių šaunamųjų ginklų, dėl ko pakliūnama į keblias situacijas visiškai netikėtais momentais.
Kam nuobodu visus iš eilės taškyti, visada gali pasirinkti būdą įvykdyti misijas sėlinimo režimų, kas nebus labai lengva bet tokiu būdu galima uždirbti nemažai patirties taškų, kurie į žaidimo pabaigą tikrai pravers.
Priedanga per ne lyg pasitikėti negalima, nes dalis jos yra sugriaunama nuo intensyvios ugnies.
Priešų dirbtinis intelektas vertas pagyrų, nes jie patruliuoją po nemažą dalį žaidimo žemėlapio, tad reikia būti budriems tvarkant inventorių ir užsiminėjant kitais dalykais. Žinoma, pasitaiko įvairių klaidų, kaip pvz.: priešas stovį atsisukęs į sieną nereaguodamas į vykstanti aplinkui veiksmą.
Grafika žaidime neatrodo revoliucingai, priartinus veikėjų modeliai atrodo prastokai. Nors lygių dizainas pasižymį įvairumų džiunglės, dykumos, spygliuočių miškai, miestai bei gamyklos, bet aplinkoms trūksta šešėlių, apšvietimo detalių bei netenkina plikos tekstūros. Kai kurios misijos pasižymi paros kaita, bet tai ne kiekvienas pastebės. FPS (kadrai per sekundę) užrakinta ties 25, tad kameros darbas ne visus tenkins, greičiausiai tai nuspręstą padaryti dėl ypač sumedėjusių judesių animacijos.
Muzika nėra kažkuo išskirtinė, puikiai susilieją su aplinka ir nespėja įgristi. Prasidėjus susišaudymui muzikinis takelis persijungia atitinkamai greitas bei intensyvus, palydimas vienu kitų gitaros skambesių. Labai panašų takelį gali išgirsti žaidime I.G.I Project.
Jaunesnei žaidėjų auditorijai Cold Zero greičiausiai neatrodys taip patraukliai kaip norėtųsi, bet pagyvenusiems žaidėjams nesukliudys mėgautis šiuo skirtingų žanrų hibridu, pasižyminčiu įtraukiančiu veiksmu, nepaisant nemažai klaidelių, gilumo trūkumo ir silpnos vizualinės pusės.
Įvertinimas: pagal IGN.com
Pateikimas - 6.5
Grafika - 7.0
Garsai - 7.5
Žaidimo eiga - 6.5
Galutinis patrauklumas - 6.5
Bendras - 7.0
Tikrai gera apžvalga tiktai tas sakinys "Mūsų valdomas veikėjas John McAffrey (kaip parodoma įžanginiame video intarpe) netyčia nušauna įkaitą" Netyčia, keistai skamba xD
Nors ir darei pagal IGN ivertinimus, bet manau, kad sis zaidimas nevertas 7, atsimenu mount and blade warband apzvalga kai buvo jam dave uz grafika 6,5 ir manau cia jau yra neteisybe.
Del vertinimo, tai jus matot, kad ne mano, o Gintaxas is IGN pasiskolino, nes as pats nemekstu vertinti skaiciukais, na bet jeigu reiktu - 7.8 is manes. O apzvalga parasyta tiesiai is mano ispudziu, o ne rementis kitu nuomone, tad savo pavyduliska abejinguma gali nerodyti cia, Raceris.
Va va va , Pavelo rasleva man patiko jauciasi tas isskirtinis rasymo stilius , geras pateikimas .Pavelai , ar dar galvoji kokio nors zadiimo apzvalga parasyti ?
Taip, ketinu, bet ne taip daznai. Juk nuo manes prasidejo visas apzvalgu bumas, o kiek atsimenu, Judita (kuri kazkur isgaravo) ispopuliarino sia ideja.
Na jo , pagrinde taip , tik is pradziu pasirode pirmoji video apzvalga (Crysis 2 ) o po prasidejo viskas , seip dabar galiu pasakyti tai gan issipletojo dabar apzvalgu tikrai ne mazai parasyta ir sukurta . O Judita turbut mokslai uzspaude . Na kaip bebutu laukiu tavo kitos apzvalgos .
Tiek kad as ankaciau buvau su kitu acc... Pamenu buvau adminas ir keldavau cia zaidimus ir ttt... taciau pamenu kazkluriuo metu uzejo banga gaudyt piratvaimo pulsapius ir tttt... tuo metu as pasitraukiau is adminu ir susikuriau kita acc
Man Discordas kaip ir prilipo, bet jo paskirtis kitokia - trumpalaikiai chatai tiesiog. Forumus labiau Redditas gal užmušė. Jį bent jau googlinti vis dar įmanoma.